نوشته شده توسط : msabet

مشاوره قبل از جراحی بینی چگونه انجام می شود؟

 

مشاوره اول : در این اولین مصاحبه، پزشک از وضعیت سلامتی شما و هرگونه شکایت زیبایی و عملکردی بینی احتمالی یادداشت می کند. او شما را بررسی می کند و اجزای مختلف زیبایی بینی شما را تجزیه و تحلیل می کند. این درخواست ها و خواسته های خاص شما را در نظر می گیرد. سپس گزینه های سازگار با فرم بدن شما به شما ارائه می شود. اگر به طور منظم شکایات عملکردی بینی را تجربه می کنید، به عنوان مثال انسداد یا ترشح، یک مشاوره گوش و حلق و بینی برای ارزیابی اینکه آیا این مشکلات نیاز به جراحی دارند یا خیر برنامه ریزی می شود.

مشاوره دوم : پس از زمان تأمل کافی برای در نظر گرفتن گزینه های درمانی، مجدداً تحت مشاوره قرار می گیرید. ما روی طرح درمانی با هم توافق می کنیم و به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ می دهیم. در صورت بروز ناراحتی عملکردی که توسط متخصص گوش و حلق و بینی (ENT) شما ذکر شده است، می توان از بیمه سلامت خود درخواست پوشش داد، در غیر این صورت، برآورد هزینه ارائه خواهد شد.

مشاوره سوم : پس از پاسخگویی بیمه یا قبول پیشنهاد، ما به تمام سوالات شما پاسخ می دهیم و تاریخ عملیاتی را تعیین می کنیم. یک فرم اطلاعات به شما داده می شود. با امضای آن، گواهی می دهید که اطلاعات مربوط به مداخله به شما داده شده است.

یک فرم رضایت نامه به شما داده می شود. شما آن را با امضای قبل از عملیات برمی گردانید.

بیشتر بدانید:

جراحی لیفت صورت و انواع روش های عمل لیفت صورت





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: