نوشته شده توسط : msabet

آشنایی با انواع بوتاکس

انواع بوتاکس در مارک های مختلفی به بازار عرضه می شود و شرکت ها و کشورهای مختلف نمونه هایی را به بازار عرضه کرده اند که تمامی آنها برای درمان‌های زیبایی و غیر زیبایی کاربرد دارند. از بین بوتاکس های پر مصرف می توان به دیسپورت، بوتاکس مسپورت(مصپورت) اشاره کرد. انواع دیگر آن شامل زئومین، نرونوکس، کانیتوکس، درماتوکس می باشد. همه ی انواع مختلف بوتاکس به عضله ای که چین وچروک ایجاد کرده ترزیق می شود و به صورت موقت موجب توقف انقباضات عضله ای می شود. آثار فلج کننده سم بوتولینوم بسته به نوع بوتاکس تزریق شده از حدود ۱ تا ۶ ماه ماندگاری دارد. تمامی مارک های بوتاکس، فرمول های به نسبت مشابهی از باکتریوم کلستریدیوم بوتولینوم تیپ A هستند در کل روش استفاده همه آنها باهم برابر است .

بوتاکس | تزریق بوتاکس

 

مشخصات بوتاکس دیسپورت

از بهترین برند ها و انواع بوتاکس، برند بوتاکس دیسپورت می باشد. بوتاکس دیسپورت ناخالصی ندارد، بنابراین عوارضی قابل توجهی نیز نخواهد داشت. تاثیر بوتاکس دیسپورت حدود یک هفته بعد از تزریق مشخص می شود. در مواردی نیز پس از گذشت 1 یا 2 روز نیز تاثیر بوتاکس مشخص شده است.

از آنجایی‌که در دیسپورت پروتئین‌های کمتری مولکول فعال را احاطه می‌کنند، نتیجه تزریق دیسپورت سریع‌تر مشاهده می‌شود. علاوه بر این چون مولکول‌ها کوچک‌تراند، تفاوت بین ناحیه درمان شده و دیگر ناحیه‌ها بسیار ظریف و جزیی خواهد بود و به همین دلیل اثر آن نسبت به بوتاکس بهتر پخش می‌شود. پخش یک نواخت باعث می‌شود که ناحیه تحت درمان مانند پیشانی طبیعی‌تر و هموارتر به نظر برسد. همچنین واکنش ایمنی بدن بیمار نسبت به آن کمتر می‌شود. با تزریق دیسپورت می‌توان خطوط متوسط تا عمیق پوست را بدون این که بقیه اجزای صورت جابجا شده یا از نظر ظاهری تغییرشکل یابد را کاهش داد. در کل با اطمینان می توان ادعا کرد که دیسپورت یکی بهترین مارک بوتاکس در ایران برای از بین بردن چین و چروک صورت و ایجاد پوستی یکنواخت می باشد.

 بیشتر بدانید: مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

  بیشتر بدانید: هزینه تزریق چربی

 بیشتر بدانید: ترمیم بوتاکس

دکتر محمد ثابت | دکتر جراحی زیبایی



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()