نوشته شده توسط : msabet


فواید و مزایای تزریق چربی چیست؟

 

بزرگترین مزیتی که تزریق چربی ارائه می دهد احتمالاً این است که هیچ واکنش آلرژیکی را که می تواند با سایر درمان های مشابه مانند فیلرها رخ دهد، ایجاد نمی کند. این فرآیند با استفاده از چربی های گرفته شده از بدن شما انجام می شود. بنابراین، چربی ها به عنوان مواد خارجی توسط بدن شما در نظر گرفته نمی شوند.

تزریق چربی، زمانی که به درستی انجام شود، به چاق شدن بدن شما کمک می کند. علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که بدون تغییر در حالت چهره، ظاهری جوان به طور طبیعی داشته باشید. علاوه بر این، چربی منتقل شده به نواحی اصلاح شده می تواند برای تمام عمر باقی بماند. با این حال، نباید فراموش کرد که طبیعی است که چربی تزریق شده تا حدودی در هفته‌های بعد از جراحی دوباره جذب شود.

مقدار چربی بازجذب در افراد مختلف بسیار متفاوت است. اما پس از این مرحله اولیه، چربی تزریق شده دیگر به هیچ وجه جذب مجدد نخواهد شد. در ناحیه تحت درمان ثابت می ماند. ممکن است لازم باشد این فرآیند پس از مدتی تکرار شود تا به نتیجه کامل برسید.

در هر صورت نتایجی که با تزریق چربی به دست خواهید آورد بسیار عالی است. پس از دوره اولیه جذب جزئی چربی، دائمی می شود. به همه این دلایل، تزریق چربی مورد تایید پزشکان است. همچنین این یک جراحی زیبایی است که برای همه کسانی که می خواهند زیبایی با ظاهری طبیعی داشته باشند ترجیح می دهند.

 

لیفت صورت

جراحی بینی و نمونه کارهای عمل بینی دکتر ثابت





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: