نوشته شده توسط : msabet

جراحی لیفت صورت | لیفت صورت

لیفت صورت بدون جراحی روشی است که به طور موقت ظاهر پوست صورت را بهبود می‌بخشد. در این روش نیازی به برش‌های بزرگ، بیهوشی عمومی یا یک شب اقامت در بیمارستان نیست. لیفت صورت غیرجراحی معمولاً از ترکیبی از تکنیک‌های غیرتهاجمی استفاده می‌کند.

افرادی که مشکلاتی چون افتادگی پوست، تیرگی دور چشم، گونه های فرو رفته، لب‌های نازک، چین و چروک مثل خطوط اخم روی پیشانی، خطوط پنجه کلاغی در گوشه چشم و خطوط ماریونت در کناره‌های دهان، دارند کاندیدای مناسبی برای لیفت صورت به شمار می‌روند.

اگر مشکلاتی مانند آکنه‌ی فعال، اگزما، پسوریازیس، سوختگی پوستی ناشی از پرتودرمانی، بثورات پوستی یا سایر ضایعات پوستی دارید بهتر است قبل از لیفت دوره‌ی درمان خود را کامل کنید.

روش‌های مختلفی برای انجام لیفت صورت به کار گرفته می‌شود از جمله تزریق بوتاکس،تزریق فیلر، تزریق چربی، لیزر، میکرودرم و میکرونیدلینگ.

برخی از افراد پس از انجام لیفت صورت ممکن است درد خفیف، قرمزی یا تورم اندک را تجربه کنند. پس از چند روز، بسته به روشی که انتخاب می کنید، ممکن است کبودی و پوسته پوسته شدن پوست را نیز تجربه کنید. اکثر افراد می‌توانند بلافاصله یا پس از مدت کوتاهی بعد از عمل به فعالیت‌های روزمره‌ی خود بازگردند. می‌توان برای بهبودی سریع‌تر از کمپرس یخ برای تورم، پماد و مسکن‌ها استفاده کرد.

دوره نقاهت عمل لیفت صورت

بیشتر بخوانید:

تزریق چربی به صورت

جراحی بینی

تزریق ژل لب و فیلر لب





:: برچسب‌ها: لیفت صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: